Mută-ți pensia pe e-mail!
Eroare identificare
Eroare identificare
Din păcate nu am reușit să te identificăm între participanții la fondurile de pensii private pe care le administrăm.
Dacă dorești să afli la ce fond de pensii administrat privat (Pilon 2) ești participant adresează o petiție la Autoritatea de Supraveghere Financiară
Dacă dorești, te poți întoarce în pagina #proprietardepensie
Confirmare e-mail
Am reușit să te identificăm!
Pe adresa de e-mail mentionata in formular vei primi un cod de validare pentru confirmarea adresei de email. Acest cod se introduce in casuta de mai jos și se verifică prin apasarea butonului.
Adresa de email a fost confirmata! îți mulțumim.
Vei primi prin email detaliile acordului exprimat.
Activează contul online, dacă nu ai facut-o deja, și vezi cati bani ai în contul de pensie privată! www.PensiiNonStop.ro
Bifează acordul
Informarea anuală a participantilor la fondurile de pensii private va putea fi transmisă și prin mijloace electronice, precum e-mail, doar dacă îți exprimi aceasta opțiune în mod clar.
Te rugăm să bifezi în dreptul optiunii "Sunt de accord să primesc Informarea anuală prin mijloace electronice".
Îți mulțumim.
Am reușit să te identificăm!
Pentru a putea alege modalitatea de transmitere a Informării anuale prin mijloace electronice, e nevoie să accesezi contul tău în platforma online. După logare accesează zona “Mută-ți pensia online!” sau oricând în pagina specifică “Acord informare anuală” și aplică în dreptul Da, Sunt de acord.
Îți mulțumim!
Dacă nu îți mai reamintești parola, poți folosi opțiunea “Ai uitat parola”.
Am reușit să te identificăm!
Pentru a putea alege modalitatea de transmitere a Informării anuale prin mijloace electronice, e nevoie să îți activezi contul în platforma online. În acest fel vei putea să vizualizezi oricând acest acord și să îl modifici ulterior după dorințele proprii. Utilizarea platformei PensiiNonStop este una sigură și transparentă pentru tine.
Îți mulțumim!
Apasă pe butonul verde, verifică datele, modifică-le dacă e cazul și solicită activarea contului. Seria și numărul actului de aderare îți vor fi utile la activarea automată, de aceea verifică ultima scrisoare pe care ți-am trimis-o, deoarece le găsești în scrisoare (poate începe cu BTAP, BTAR, BTAW, BTAZ, AEPF, EPFF).